学校預かり金とは何ですか?

〇学校預かり金とは何ですか?

⇒学年費などの負担をお願いしています。

 ご負担いただく費用

 学年費(教材)・PTA会費・修学旅行積立・卒業アルバム代金で必要とする物品等の費用

 

 毎月5日に引き落されます。(土日祝日の場合はその翌営業日)

 残高不足等により、引き落としができない場合、学校の指定口座へ振り込んでください。

 該当者へは学校からお知らせします。

 振替口座を変更されたい場合は、変更手続の用紙を渡しますので、学校へ連絡してください。

 

〇What is a school deposit?

Please provide the cost of school year.

Expenses to be shouldered

school year fee (teaching materials), PTAmembership fee, school trip reserve, graduation album fee,  etc.

 

It will be deducted on the 5th of every month. (In the case ofSaturdays, Sundays, and holidays, the next business day)

If cannot withdrawn your money due to insufficient balance, pleasetransfer to the designated account of the school.

The school will inform the relevant person.

If you want to change the transfer account, pleasecontact the school as we will give you the change procedure form.